Gumiabroncs tárolása:
A gumiabroncsok szakszerű tárolásával minimálisra lehet csökkenteni az öregedési folyamatot. A gumik helyzetét leszereléskor érdemes megjelölni (pl. jobb első kerékre ráírni krétával, hogy JE). A gumikat hűvös (10-20 fok), száraz és sötét helyen (UV sugárzástól mentes helyen) tároljuk. Több hónapos tárolás esetén a gumiabroncsok nyomását csökkentse a felére és rendszeres időközönként ellenőrizze!
Kerékcsavarok meghúzása:
A kerékcserét követő 50km után a csavarokat újra kell húzni! Az egymással átlósan lévő kerékanyákat, ill. csavarokat kell egymás után meghúzni. A gyártók által megadott meghúzási nyomatékokat be kell tartani. A kézzel történő érzés szerinti meghúzás nem mondható biztonságosnak, ezért biztonsági szempontból érdemes nyomatékkulcsot használni.
Levegőnyomás ellenőrzése:
A levegőnyomás értéke alapvetően befolyásolja az autó iránytartását, a fékező- és vonóerőt és a gumiabroncsok futásteljesítményét, ezért nagyon fontos az előírt értékű levegőnyomás betartása. Ezt érdemes kéthetente ellenőrizni. A levegőnyomás ellenőrzését alapvetően hideg gumiabroncson kell elvégezni. A túl alacsony vagy túl magas levegőnyomás, a gumiabroncs rendellenes kopásához vezethet. Az elégtelen levegőnyomás a gumiabroncsot folyamatos túlterhelésnek teszi ki. A gumiabroncs ebből adódó hibáit a nyomás utólagos helyreállításával már nem lehet helyrehozni.