Utánajártunk, hol használják még ezeket a gumikat és mik az előnyeik. Hiába váltak ugyanis egyeduralkodóvá a tömlő nélküli abroncsok, néhány esetben a belső tömlős változatok előnyei jobban érvényesülnek.
A tömlős abroncsok ugyanolyan sokfélék, mint a tömlő nélküliek. Méret, szélesség, terhelhetőség szempontjából nagyon változatosak, sőt mivel felhasználási területük gyakran speciális, így a legfurcsább gumiabroncsok között bőven fogunk tömlősökkel találkozni.
A mezőgazdaságban gyakran használnak belső tömlős gumikat (traktor gumi, mezőgazdasági gumi), de építkezések és üzemek területén mozgó gépek esetén is előfordul. Ezen helyszíneken a defekt és a külső körülmények okozta sérülés aránylag gyakori. Amíg egy tömlő nélküli gumi javítása nehéz, vagy gyakran lehetetlen, addig ez egy tömlős darabnál relatív egyszerű és olcsó. A javítás és a csere gyakran könnyebben kivitelezhető a helyszínen tömlős abroncsot használva.
Az alacsonyabb sebességgel haladó járművek esetében nincs érdemi előnye a tömlő nélküliségnek. Ha valami lassan halad és könnyű, előnyösebb lehet a belső tömlős gumiabroncs. Targoncák, pótkocsik, golfautók, fűnyírók, köztisztasági járművek között találhatunk aránylag sok tömlős gumit.
A harmadik nagy kategóriába a régi járművek vagy valamilyen hagyományt követő gépek tartoznak. Ezek fénykorukat akkor élték, amikor a tömlős gumik voltak elterjedtek, így náluk megmaradt használatuk. Old timer autó gumi, régebbi motor gumi is lehet ilyen. Elsősorban nem a praktikum miatt használják őket, hanem hagyománytiszteletből és az eredetihez minél közelebb álló, hiteles technológia bemutatása miatt.
Végül a negyedik csoportba egy nagyon gyakran használt járműtípus tartozik: a kerékpár. A biciklik esetében a fent már említett érvek összessége jelenik meg: nem kifejezetten gyors járművek, miközben fontos szempont a gumi akár helyszíni javíthatósága és a költséghatékony üzemelés. Ezeket mind a belső tömlős gumik nyújtják legjobban.
Érdekes, hogy a technológia fejlődésével a belső tömlős gumik nem tűntek el és alternatívát gyakran nem a tömlő nélküli változatok jelentenek, hanem a különféle tömörgumik, amik nem tudnak defektet kapni, egyszeri befektetés után olcsó őket fenntartani és nagy a terhelhetőségük.